4 ay önce 15 yaşındakı kardeşim evde arkadaşlarıyla oynarken vefat etdi. Hiç bi sorunu yoktu,darmadağın olduk. Bundan sonra hep kafamda anne,baba,kızkardeş,eşim,evlatlarıma da ya birşey olursa da diye yaşıyorum. Fikrimi dağıtmal istiyorum ama yok olmuyo kafamda hep senaryolar. Kendimi çok suçlu hissediyorum. Söylerler ya nasıl aura yaratırsan o kendine döner, ben düşünüyorum diye ya birine birşey olursa vicdan azabı çekerim. Bu süreç geçermi sizce,kafamdakı sorunlardan,düşüncelerden çok yoruldum