aleynaidil2025 ben kullanmadım hatta bebeğim kolikti kucağımda zıplatıyordum sürekli belim koptu 3 ay ona rağmen vermedim. Sonuç bebeğim parmağını emiyor. Ve şimdi de emzik almıyor. Emziği bıraktırmak zor diye vermedim ama böyle olacağını bilsem kesinlikle verirdim. Doktor da uyku arkadaşı olarak önermişti. Bence sürekli vermek yerine uyurken verebilirsiniz