Oğluma vermiştim zaten yoğun bakımda kalmıştı 10 gün ordada vermişlerdi alışmıştı. Ama kızıma ne yapsam almıyo maalesef. Üç aylık olucak hla deniyorum. Damaklarını kaşıyo ısırıyo emziği ama emmeye çalışınca öğürüyo hemen. Dün minik bi çikolata sürdüm denedim onu bile almadı. Oğlumda çok rahattı keşke kızımda tutsa.