Bende uzun zamandır vardı kürek kemiği ağrısı ama özellikle sağ taraf.. şu iki gündür acayip vurmaya başladı eşim masaj yapıyor geçiyor ama başımı eğince, bir şey taşıyınca falan tekrar başlıyor ve gerçekten acı veriyor.. yaşayan var mı bu nasıl geçiyor hangi doktora gitmeli fiziksel tıp ve rehabilitasyon mu ortopedi mi bakar?