Merhabalar, bebeğim 4,5 aylık 2 aylıktan beri vücudu hep kızarık geçiyo tekrar çıkıyor. Doktor egzama dedi nemlendir dedi. Yinede geçmedi ben yumurta süt ürünlerini yemeği kestim belki alerjiktir diye. Yumurta yemedim 15 gün 3 gün önce yedim kakasında mukus çıktı. Tekrar yumurtayı kestim. Ama vücudu böyle. Geçmiyor, alerji mi egzamamı anlamadım yaşayan varmı