Ahanife mucizemmm_ bir gıdayı 3 gün veriyorsunuz diyelim ki kabak ilk gün 1 çay kaşığı 2 gün tatlı üçüncü gün de tatlı kaşığından fazla bu şekilde vermenizin de sebebi bebeğinizin yediği besine alerjisi var mı yok mu diye bakmak
Erencinarinannesi Ahmetsmom ıspanağı doğruyorum bir avuç pirinç atıyorum yarım soğan bi kaç diş sarımsak içine su koyup pişiriyorum püre haline geliyor o şekilde yediriyorum
[silindi] Ahmetsmom temizliyorum normal boyutta doğrayıp bi iki damla yağla kavurur gibi iyice pişiriyorum. Çatalla verdiğimde kendi yiyor zaten ezmiyorum 8aylıktan beri böyle yiyor şuan 9 aylık