Merhaba kızım 7.5 aylık. Altı aydan önce su vermedim. Munckhinin pipetli suluğunu aldım ama her içirmeye çalıştığımda ya ucunu ısırıyor ya da suyu ağzına alıp üstüne fışkırtıyor alınca da ağlıyor cadı :) Ne yapacağım bu çocukla ben susuz kalıyor mudur önümüz de yaz içer mi susayınca. Hem mama içiyor hem meme emiyor ek gıda da veriyorum az az.