Kızlar selam. Bebeğim suan 16 buçuk aylık. 6 aylıkken işime geri döndüm bebeğime annem ve kayınvalidem sıra sıra bakıyor. Geçen gün kayınvalidemdeydik. Gel seninle çay içelim biz dedi kızıma. Ben şok. Sen çay mi veriyorsun küçücük çocuğa dedim lafı dolaştırdı. Vermiyorum gibisinden. Ama veriyor belli ki. Bende anlamıştım kızım çay gördüğünde istiyordu bir süredir. Yani suan 16 aylık suan bile verilmez çok zararlı ama kim bilir bunu bebeğimi bıraktığım ilk günden beri mi yapıyor diye düşünmeden edemedim. Yani 6 aylıktan beri veriyor gibi geldi bana. Kafayı yiyicem. Kim bilir daha bilmediğim neler var