Her şeyi otizmle bağlamayın. Burdaki annelerin de psikolojisini bozuyorsunuz. Bir tek siz değil burda otizmle ilgili o kadar çok yazan var ki. Kaldı ki burda çocuk doktorları yok, çocuğu muayene etmeden de hiç kimse otizm diyemez. Otizm öyle 1-2 hareket eksik yaptı diye olmuyor. Evhamlanmayın lütfen