handanu Kızlar merhaba , 10 güne işe başlıyorum .Bebeğim 9 ay 5 günlük olacak .Sabah 8.30 akşam 6 arası emziremeyeceğim .Sizce meme reddi olur mu ? Unutur mu ? Tecrübeleriniz nelerdir ? 🥹
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala handanu Unutmaz ama o kadar saat memesiz durabilirse iyi. Ben 1hafta 10gün kadar emzirmedim, unutacağını düşündüm ama unutmamışti şükür
handanu NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sağıp eve bırakacağım , durmak zorunda🥹 iş yerim çok uzak değil eğer çok ağlarsa öğle arası 1 kere emzirmeye gelebilirim , o zamanda benim için aşırı zor olur 🥲