Didi-dodo https://resmim.net/run/hd4UsS.jpg https://resmim.net/run/Y36KA2.jpg 10 buçuk aylik oğlum. Alt tarafata 2 tane dişimiz çıktı, ama üstte ki yanlış yerden çıktı... discime sordum , mecbur tamamen çıkmasını bekliceksin böyle kimse işlem yapamaz dedi . Ama haliyle endiseliyim Başına gelen oldumu
Tugba3434 Didi-dodo ben sorun yaratacağını dusunmuyorum açıkcası benım kızımında üst ön 2 dişi çok ayrıktı yanlarında çıktıkça düzeldi Aralık kapandı szınde çıktıkça brbrnı tamamlar dıye düşünüyorum ama tabıkı uzmanı degılım🙇🏻♀️
Deletedmom0028 Didi-dodo dişçi bir sorun gördü mü acaba? Çünkü bende 2 alt dişten sonra yanlardan diş çıkarmışım normal demiş doktor annem sadece gülünce yada konuşunca komik göründüğümü söylerdi. 😊
Didi-dodo Deletedmom0028 tanidigim bir dişçiye sadece bu resimleri gösterdim. Daha bebek kimse suan bisey yapamaz . Disin tam cikmasini bekliceksin dedi . Peki simdi disleriniz ne durumda yani bir sorjn varmı
Deletedmom0028 Didi-dodo yok süt dişlerimde hiç bir sorun yokmuş. Sonra ki dişlerimde sağlamdı hamilelik ve sonrasında diş etlerim öne doğru kaydı o da hamileliktendi.