zmiu bence başka bi doktora daha gidin o kadar küçük çocuğa mr çekilir mi çekilir ama çok küçük en azından bi 6 aylık olsaydı daha iyi olurdu yani işinin çok iyisi birinin yapması lazım benim çocuğuma nöroloji doktoru mr çektirin demişti 2 aylıktı çektirmedik sonradan öğrendik ki doktor her önüne gelene mr istiyomuş anestezi doktoru da bunu bildiği için küçük bebekleri anesteziye uygun değil diyip geri gönderiyomuş yani şok olmuştum ben doktora inansam gitsem yok yere bi sürü dertle uğraşacaktım zaten 90 günlük olmayan bi bebek 6 saat aç kalabilir mi sanmıyorum en azından kan şekeri yerine gelain kendini koruyabilsin