Bende aynı durumdayım ve doğduğundan beri öyle,gündüzleri de taş çatlasın yarım saat uyur,yedirmesi ayrı dert,uyutmadi ayrı dert,ne yaptıysam olumlu bur netice alamadım,ben de artık sizin gibi düşünmeye başladım çünkü geriye başka bir ihtimal kalmadı, uykuyu sevmeyen çocuk sevmiyor, acı ama gerçek,başka da aklıma birşey gelmiyor artık,ben zaten akıl sağlığımı kaybetme yolunda ilerliyorum,bakalım ne olacak😔🤦🏻♀️