Layddiana kesinlikle uyku egitimi öneriyorum bunu size bir yardim olarak tavsiye ederim tabi ki siz kendiniz bilirsiniz ben iki cocuguma da uyku egitimi verdim hemde hic piskolijik zarar görmeden bu isin ehli birisi ile . 6 aydan beri asla bir gram destek yok . Odasina yatagina koyuyorum yatagindan bana el salliyor artik lambayi kapatiyorum ve uyuyor . Gece hic uyanmiyorlar hepimiz normal bi sekilde uyuyoruz uyaniyoruz sanarsiniz hic cocugum yok 😃 yani herkes bi ön yargili sanirim bu konuya ama haya kurtarici ve bebege desteksiz uyku ögretmek saatli yatmasini saglamak kadar harika hemde saglikli birsey🥰