Arkadaşlar 37 günlük bebegım var sütüm yetmiyor diye mama desteklı ılerlıyoduk günde en fazla 3 kez 30 ml verıyodum sadece oda akşam saatlerinde yetmıyor dıye kılo alımı çok güzel gidiyo geçen hafta bir aylık kontörlüne gittik doktor 60 ml cıkabılırsin mamada dedi ama ben mamayı azaltmak istiyordum sağlık ocagındakı ebede sütün var bence verme dedi şimdi bir haftadır bazen hiç mama vermedım bazende günde bi kere verdim baya azalttık bi haftada 400 gr almışım iyi degıl mi sizcede etrafımdaki çok bilmişler sütün yetmıyo bu çocuğa mama ver dıyo benm canımı sıkıyorlar yetmese çocuk nasıl kılo alsan mama yemeden bi gün durabilir mi çocuk öyle aglamasıda yok yani öncelıkle sizce yeterlıdır degılmı kılo artışından belli birde bugün sabahtan beri sol göğüs koltuk alt tarafım agrıyo emzırıyorum hala agrıyo hafif sertlık var ama mastit degıldır ne olabılır sizce fikir verirmisiniz