ozipek Çok beğeniyorum almak istiyorum ama tamamen cam olanlarda başına böyle bi talihsizlik gelen, patlama yaşayan var mı? Metal altlı olanlar çıkmış güvenlik için onları mı almak lazım illa?
lceLady ozipek Ben aldim patlamadi ama şöyle bisey var Caydanligin kenarinda yuvarlak delik olmasi lazim yada sizin deldirmeniz lazim yoksa sürekli fokur fokur sular ocaga taşar
kimbuannes Benim bi senedir var her akşam kullanıyorum henüz bişry olmadı kötüyü çağırmayın bide ben sürekli ya orta ya küçükte kullanıyorum en büyükte hiç kullanmadım
ozipek lceLady ya da çay olan kısmı biraz yamuk koymak lazım suluğun üstüne hava alsın diye, küçük boy çelik çaydanlığım da öyle benim çünkü