atarepla 28 aylık, hiç tvye maruz kalmadı, ama kolay olmuyor. Gideceğiniz yerlerin önden bu bilgiyi alması lazım, saygı duyan ve bu duruma yardımcı olmaya istekli bir çevrenizin olması lazım. Biz çok fazla misafirliğe gitmiyoruz; hem tv hem de uyku saati açısından. Ailelerimize gittiğimizde kızım uyanıkken asla tv açmıyorlar. Evde hiç açma ihtiyacı hissetmiyoruz; bol bol kitap okuyoruz, etkinlik yapıyoruz. Sürekli ilgilenmek gerekiyor. Benimde hedefim 3 yaş. Sonrasında da belgesel falan açarız 10 dk. Çizgi film falan pek düşünmüyorum. Kolaylıklar diliyorum🌼