Maviimm Pankek tavası ve krep tavası arıyorum fakat hangi marka almalıyım bilemedim kullanıp memnun kaldığınz var mı
Maviimm uykusuzanne__ Eylulzeynep8 [silindi] Asyaveannesi04 Teşekkür ederim kızlar tefal ingenio serisi var hiç memnun kalmadım titanyum olduğu için hemen soyuldu. O yüzden tefal fobim başladı resmen
devasl Maviimm bende aynı fıkırdeyim kesınlıkle tefalden ürün almam tencere serı almıstım 6x pişman oldum cızık olanlar cop oldu diğer saglamları anneme verdım wmf kullanıyorum
Maviimm devasl yani bir de ingenio serisi o kadae pahalı ki. Nasıl böyle kolay soyuldu anlamadm. Maalesef benmkiler de çöp