Neredeyse haftada 2 defa gülümsemesini yakalıyorum
Bugün ilk defa severken güldürdüm aynı hareketleri daha sonra yapınca gülmedi adı ile seslenince bakmıyor göz teması var gibi gibi konuşunca dinliyor
bakıyor çok ciddi tecrübeli anneler beni bilgilendirebilir mi lütfen 🙁 ek olarak doktorumuz bıngıldağıda kapanmak üzere baş çevresini takip edeceğiz demişti annelerim çok korkuyorum🥺