gunduzanne Eslemim61 bende aqua 8000 olan var. Silme başlığı falan olan. Memnunum güzel süpürüyor lazeri bayağı can sıkıyo bu pislikte nasıl yaşamışım diye ama olsun😂
Kubraltun Asla önermiyorum bende de 8000 Aqua var. 8 ayda borusu kırıldı herkes te bu konuda şikayetçi. Tüketici haklarına verdim davayı kazandım.. satış sonrası da ilgileri yok bilginiz olsun..