Melo4 inanın emzirmekten başka hiç bişey yapmadım. İki saat de bir emzirdim. Her hafta doktor ölçümlere çağırdı. 12 den 5 düşene kadar çağırdı doktor. Tabi 5 düşmesi neredeyse 3. Ayına kadar devam etti. Evet çok can sıkıcı ama inanın geçiyor. Kendinizi lütfen üzmeyin, stres yapmayın,sakin olun ve sadece onu düzenli olarak emzirin inananın başka hiç bir şeye gerek kalmıyor.