Pazar gunu dogum yaptim ilk gunler emiyodu gayet iyi ama sütüm azdı dün göğüslerim sertlesti süt indi ucu falan kayboldu dunden beri veremiyorum asla almiyor silikon göğüs ucuyla veriyorum süt akıyo ama emerken inmiyo bu sefer memeyle kavga ediyo emmiyo mama veriyorum napmam gerekiyor simdi