betiii Kızlar ek gıda döneminde bebeğime pastorize sutten yoğurt mayalıyorum ama kıvamı tutmuyor bir türlü Ben de yoğurt yapma makinesi almaya karar verdim, Aslında hiç gerekli gördüğüm bir şey değil ama bir türlü yoğurt yapamadım Siz neler yapıyorsunuz yoğurt makinesi kullanıp da memnun kalan var mı aranızda ya da sizce gerekli mi
Bebislerhakkinda betiii hic gerek yokmuş pişmanım onun yerine minik tencerede mayalyabilirdim minik kavanozlarla uğraşmak yerine ..
kimbumadam betiii Bende wewell var , 15 aylık olana kadar kullandım. Sonra organik yoğurda geçtim , porsiyonu arttıkça ve büyüdüğü için de jersey ile devam ediyorum. Kavanozlarını kullanıyorum , 2.el düşünürseniz satabilirim🙏🏻
Ebruzeynepp Ben E bebekten almıştım makinemi çok memnunum ben de kıvam sıcaklık vs tutturamazdım makineyle güzel oluyor
betiii Ebruzeynepp hangi marka aldınız acaba inanın bende becermiyroim Normal inek sütüyle yapiyorum ama pastorize sütü asla yapamadım