atarepla Bebeğim 7.5 aylık ve hep üç uyku yapıyor gündüz. Aynı ayda bebeği olan fenomenlere bakıyorum, iki uykuya düşürdük nihayet filan diyorlar. Çoğu da iki uyku yapıyor. Ne avantajı var ki? Neden iki uyku yapıyor diye seviniyoruz anlamadım?
aysebb atarepla 9. aydan sonra geçiliyor 2 uykuya genelde. Heralde 3 uyku yaptırmak sıkıyor bir süre sonra yani bende öyle olmuştu sürekli uyku saati geliyordu diye dışarı çıktığımda sıkıntı yaşıyorum diye bende 2 uykuya düşünce rahatlamıştım
[silindi] atarepla bizler dusurmesek bile vakti gelince zaten kendileri dusuyor 2uykuya cunku gun icinde uyuduklari uyku yeterli geliyor ve yatmak istemiyorlar
babyboy_35 atarepla valla iki uyku yapıyor ama çok az uyuyor bir yaşında bebeğim bende bir uykuya düşmek istiyorum ama sabah 5 te kalkıyor 🫠 6 da kalkıyor nasıl düşürücem bilmiyorum zaten iki uykusu toplasan 1 saat yapar en azından tek uykuya düşünce gece uykusu düzekir diye ümit ediyorum ama ümit işte bence onlarda o yüzden seviniyor gece uykusunu felan etkiliyorsa
ekene Bebeğim 9 ay 10 günlük açıkçası bende 2 uykuya düşsün istiyorum çünkü hepsinde bir uğraş gerekiyor ve kısa uyuyor 30 dk kadar yani uyuttuğuma değmiyor gibi o yüzden ama duramıyor hala 3 uyku devam ediyoruz
Ayshenn atarepla ben gördüyüm kadarıyla evet ama her çocuk kendine özgündür. Siz öyle düşünüyosanız öyledir ama büyüdükce kendi zaten azaltacaktır