Merhaba. Bebeğim 21 aylık. Uykuya emerek geçtiği için artık gece uyanmaları çok arttı. Olur olmadık her yerde meme istemeye başladı. Emzirmeyi sonlandırmak istiyorum ama tiksindirerekte yapmak istemiyorum. Emzirmeyi nasıl bıraktırdınız ? Sabır taşı, yara bandı falan güvenli bağlanmayı etkiler diye korkuyorum. Çok mu büyütüyorum