Kızlar görümcem tüp bebek ile hamile kalmıştı fetal dna yapıldı temiz çıktı herşey çok güzel gidiyordu bu sabah ıslaklık ile uyanmış kanaması da vardı hemen hastaneye geçti yatış verildi bebeklerin kalp atışları iyiymiş sadece birinin diğerine göre bir tık azmış ama o hep öyleydi onun dığı bebekler iyi dedi kalp atışları anca sabah belli olurmuş durumu başına gelen oldu mu ?