mutluannisbebis Normal demişler kızlar normal mi, annesi yoğurt çorbası içmiş iki öğündür. Süt alerjisi olabilir mi ama heeyerinde kızamık gibi
gunduzanne mutluannisbebis bebeği çok kalın giydirmesinler, süt alerjisi egzama tarzında oluyo vücudunun çoğı yerinde oluyor sanırım bebeği çok giydirmişler sıcaktan olur çünkü
Bebegimm1 mutluannisbebis kalın giydirmişlerdir sıcaktan isilik olmuştur her yerinde varsa.ama yüzünde sivilce tarzı kırmızılık varsa o normal yeni doğan aknesi diye geçiyor her bebekde oluyor geçiyor büyüdükce
beybitolat mutluannisbebis yeni doğan aknesi olabilir ama sıcaktanda olabilir çok kalın giydirmesinler
1ciftyesilgozzz Süt alerjisi demek için erken takip edilmeli ama benim oğlum da 1 günlükten itibaren kırmızı kırnızı döküntüleri vardı sivilce normal dediler ama hiç geçmedi arada arttı galan öyle anlaşıldı . Egzama sonra tepki verdi .
akinmom mutluannisbebis benim bebeğimde öyleydi yenidoğanlarda çok sık görülüyor en çok tetikleyen şey sıcak hele bide erkek çocu ise sıcağa gelemez oğlumdan biliyorum ilk zamanlar 27 28 dereceydi evimiz bide kalın giydiriliyordu yüzü çok kötü oluyordu sırtına vücuduna atıyordu benek benek sivilceli her gün doktora yazıyordum 😀 ama sonra evin derecesini düşürdük biraz daha ince giydirdim +mustelanın kremini kullandım şu an 2 aylığız geçti korkma annesi kalın giydirme ev 24 derece olsun geçer