ada99 kizlar 0-3 yas iki cocugu olanlar ikiz araba mi kullaniyorsunuz toplu tasima metro vs icin ikiz araba zor oluyo mu? veya buyuk olani 2,3 yas diyelim bebek arabasiz mi goturuyorsunuz?
yilmazbebekler ada99 joie nin ikiz bebek arabasını kullanıyorum fakat yan yana değil önlü arkalı tek bebek arabası gibi sürümü kolay raahat ve heryere sığıyor tavsiye ederim
yilmazbebekler ada99 Ben ikizlerim için kullanıyorum ama bu kardeş için diye geçiyor arkası tam yatıyor onu 5 kademe falan
kibritci_kiz ada99 wagon bebek arabası var belki görmüşsünüzdür bende bebek arabası arayışındayım bi 3 aylık bide 20 aylık iki bebeğim var ondan almayı düşünüyorum tabi biraz büyük ama ben toplu taşıma fazla kullanmıyorum dışarda gezerken kullanmak için almayı düşünüyorum bi bakın isterseniz
kibritci_kiz ada99 evet bana daha uygun geldi kullanım açısından da bebek arabasına göre daha fonksiyonel oyuncağını boyama kitabını vs ay içine oynasın. Kızın bebek arabasına sığamıyor zaten hep ayağa kalkmak istiyor çok hareketli bir çocuk benim için daha uygun geldi
yilmazbebekler ada99 Evet evet kapainincada yer kaplamiyor kurulumu kolay fiyatida güzel makul yani birde vagon gibi olandan gelmiş ebebekte bak istersen odakapaniyor falan benim hoşuma gitti
ZeydsMom bebek arabasinda oturuyormu buyuk bebekleriniz? 🥲 Benimki yurumeye basladigindan beri oturmuyor. Kiz yenidogunca bebek arabasinda olurda erkekle ne yapacagim popisi yer gormez arabada durmaz tam delirmelik