aslii Oğluşumun göbek bağı 3-4 gün önce düştü şuan bu şekilde normal mi birde zıbınının göbek kısmına gelen kısımı azar azar akıntı kan lekeleri oluyor
babyandmom_ aslii 1-1,5 aya kadar normal demişti doktorumuz. Bizimki de ara ara kanama yapıyordu 28. Gününde falan tamamen eski haline döndü