papatya_18 Olan varmı ? 7 aylık kızım var en büyük taş 13 mm ameliyat şart dedi ama kızımın bana çok bağlı olduğu şu dönemde nasıl olacak hiç bilmiyorum. Çamurlaşmış birde. Zor bi ameliyat mı? Hemen toparlanıp kızıma koşuşturabilir miyim? Komplemi uyutuyorlar?
SevimliHayaletCasper papatya_18 komple uyutuyorlar kapalı ameliyat oluyor zaten çok basit yatma vs gibi bi durum olmuyor
Sulee_ papatya_18 haftaya benimde var ameliyatım en büyüğü 14mm bir kaç tane taş var dedi doktor ameliyat günü verdi bakalım nasıl olacak bende heyecanla bekliyorum o günü olan yakınlarım var kapalı ameliyat olduğu için kolay toparlıyorsun diyorlar ameliyat sonrasında ağır kaldirmayaya ve ağır iş yapmamaya özen göstermek gerekiyormus
ayisit papatya_18 annem olmuştu. Zor bir ameliyat değil komple uyutup yapıyorlar kapalı ameliyat 4-5 tane delik açıp yapıyorlar ufak dikişleri oluyor. 2-3 güne tamamen ev işi yapılabiliyor. Tabii bünyeden bünyeye değişir
papatya_18 SevimliHayaletCasper çok teşekkür ederim bir gece kalınıyormuş sadece sanırım dr öyle dedi
papatya_18 Sulee_ banada düşün hazır hissettiğinde gğn belirliyelim dedi ama hazır hissedecek miyim bilmiyorum 🤷🏻♀️ kızımdan nasıl ayrı kalıcam bir gece emzirme durumu nasıl olcak hiç bilmiyorum sizede geçmiş olsun
papatya_18 ayisit ev işinde değilim de çocuğumun bakımı bende ona koşturabilirim inşallah 🥹 teşekkür ederim
ayisit papatya_18 yaparsınız Allah’ın izniyle sadece indirip kaldırırken dikişlere dikkat etmeniz yeterli
Sulee_ papatya_18 bende hiç ameliyat olmadım korkuyorum ilaç tedavisi yokmu dediğimde malesef tedavisi ameliyat ağrıyı çok sevdiysen yapmayalım demişti 😄 2 atak geçirdim 2sindede ölüyorum sandım o ağrıyı çekmektense valla olup kurtulmak daha iyi bir fikir gibi geliyor bana
papatya_18 betulkum000 göğsümün altında ağrı oluyordu akşamları. Çok şiddetli baya kıvrandırma derecesinde. Dr kadınlarda genelde orda hissedilir bazen yana doğru bazen sırtta hissedilebilir dedi
betulkum000 papatya_18 göğüs kafesinin bitiminde solumda midemizin oralarda mı desem artık girip çıkan bi ağrı var şuan bende. Doktor böbrek taşı var dedi ama orayı etkiler mi bilmiyorum. Safradan şüpheleniyorum bende
kader539_ papatya_18 offf o giren sancı var ya Rabbım kimseye göstermesin o sırttan ağrıyla nefes alamıyor insan benim atak tutunca ağlıyorum kendimi yerlere atıyorum en geçirdiğim atak tam 40 dk sürdü aralıksız .bende de çok küçük çok sayıda varmış karaciğer enzimlwrim de bu yüzden çok yüksek ama ben cesaret edemiyorum. Korkuyorum uzun zamandır da atak gelmiyor sizin böyle aylarca gelmediği zaman oluyormuydu?
Minikom21 papatya_18 ilaç falan vermedi genel cerrah hemen ameliyat öneriyor zaten birde çokmu kilolusunuz yada sağlıksız beslenmemi oldu neden bu kadar arttı bu taş vakaları merak ediyorum
papatya_18 Minikom21 evet doğumdan sonra ve evlendikten sonra baya kilo aldım ondan mı yada genetik bişeymi bilmiyorum annemde oldu teyzem teyze kızım falan
Minikom21 papatya_18 bu arada çok geçmiş olsun kızartma falan yağlı yiyecekler yemeyin bol su için o rahatlatır
papatya_18 Sulee_ aynen öyle bende 3-4 kez ağrı yaşadım sonuncusu daha berbattı ama o zaman taştan olduğunu bilmiyordum hayırlısı hakkımızda
busubusu papatya_18 Ben kizim 4 aylikken kapali ameliyat olmustum , ameliyat sonrasi olan aci safra ataklarindan 10 kat daha azdi o derece kolay . Sadece egilip cocugu almak filan zor bir sure birinin size destek olmasi gerekir.
papatya_18 busubusu çok teşekkür ediyorum 🌸 eşim hastaneye refakatçi kimse gelmesin annen falan ben bakarım sana diyor doğumda herkes vardı aşıırı kalabalıktı ve sadece eşimin yardımı ile rahat ettim bundada ikimiz başa çıkabilir miyiz sizce?
Dmt-01 papatya_18 benimde safra kesemde taş var korkumdan ameliyat olamıyorum.Benim gittiğim dahiliye doktoru kaç doğum yaptın genelde kadınlarda hamilelikten dolayı oluşuyor dedi bir doğum yaptım diyince bir doğumda pek bişey olmaz ama iki üç doğumda epey etkiler dedi sonra doğum kontrol hapı kullanıyor musun dedi evet dedi haa tamam ozaman o zaten senin vücudunu 2-3 doğum yapmış gibi yapmıştır dedi:(