smnbr Bebem 14 ayına girmek üzere. Kanepeye tırmandı bugün kendi kendine. Ama inmesini bilmiyor. Nasıl önlem alacağımı şaşırdım. Artık 5 saniye bile yalnız bırakamam bu aralar Siz bu süreci nasıl geçirdiniz ???
etuerk smnbr inmesini öğretin gün içine sürekli nasıl inecek gösterin zaten 14 aylık olmuş çabuk kapar benim oğlan 8 aylıktı bir günde en az 10 defa gösterdim ikinci gün baktım test dönmüş iniyor
nnoktaa smnbr 15 aylık. Tırmanıyor kalkıyor. Kendini tarzan sanıyor. O ayakta dikilirken yanında bekliyorum. Hadi annecim gel aşağı inelim diyorum. Yerde bi oyuncakla dikkatini çekmeye çalışıyorum. Nasıl oldu bilmiyorum ama artık kendi inebiliyor.
Usnac1995 smnbr 14 aylık inmeyi öğrenmek için geç bile canım. Tabi senin göstermen lazım. 1-2 kere göstersen hemen alışır ❤️
Beyzaveduru Ben bir önlem bulamadım. Benim ki de kendini kedi sanıyor sürekli yemek masasının üstünde.
balkizlar Tek önlem yalnız kalmaması.. gelişimi için çıkacak da inecek de zamanla öğrenecek inmeyi de
smnbr balkizlar Ya evet Kahvaltı hazırlarken ne güzel salonda oynardı kendi kendine.5 dakika bile yeterdi bana Şimdi nasıl olcak bilmiyorum:))
Beyzaveduru smnbr yanına oturuyorum düşmemesi için. Kucaklayıp indiriyorum. Daha neler neler yapıyorlar 😀
smnbr etuerk Maşallah yavrunuza . Bir düşme vs yaşamadınız umarım Şimdi inip çıktıkça tetikte oluyo musunuz sürekli
balkizlar smnbr biraz daha büyüyünce rahat edersiniz şimdi en tehlikeli zamanları.. zararı vs bilmiyorlar meraklılar her şeye
etuerk smnbr şükür yaşamadık tabi insan tetikte oluyor ben yokken çıkma düşersin diye çok tembihledim dinledi şükür
smnbr Usnac1995 Neden geç olsun onu anlayamadım? Gelişim basamağı sayılıyor diye hiçbir yerde okumadım
Usnac1995 smnbr Yanlış ifade etmişim kendimi. Kusura bakmayın. Hani bu zamana kadar eğer öğretseydiniz öğrenebilirdi hemencecik onu demek istedim
smnbr Usnac1995 Çooooook hareketli ve erken yürüyen bir bebek olduğu için o eksik kalsın demiş olabilirim Malum annelik eşittir çok yorgunluk
Gldekpnci smnbr kanepe üstlerini geçtik artık biz masa üstü ordan mama sandalyesine geçiyor köprü kuruyor felan 😃😃😃