ozgeakin bebeğiniz belki de gel yapıyordur ama size şöyle bir şey anlatayım, 2 bebeğimde kanat cirpti, iki bebeğimde kafa salladı ikizler bu arada iki bebeğimde arada sirada parmak ucuna kalkıp yürüyordu iki bebeğimde çok tuhaf hareketleri vardı ama ikisi de otizmli değil normal bebeklerin yaptigi şeyler bunlar her hareketi gözlemlemenize gerek yok