dlrkrn Benimki de sürekli karnım ağrıyor diyordu. Doktora söyledim bi hap yazdı aç karna kullanmıştım.
Ama ben ciddi söylediğini düşünmüyordum. Babası evdeyken söylüyordu, babası gidince hiç karnım ağrıyor demiyordu,yaramazlığa son gaz devam ediyordu.