7.5 aylık oğlum var. Gün içinde istediği her şeyi mızıklayarak yaptırır. Bir odaya gitmek istiyor mesela mızıklar yürüteç için. Oyuncağını ister uzanıp mızıklar.
Ben de her istediği yapıyorum çünkü bebek bu sonuçta konuşamıyor yürüyemiyor haliyle bana muhtaç. Ama bazı tanıdıklar diyor ki her istediğini yapmak yanlış filan. Ağlamaya alışıyor diyorlar.
Gerçekten de sürekli ağlayan bir bebek haline geldi hiç kendi kendine oynamaz hep beni kaldır beni oturt oyuncağı ver vs. Emeklemeye bile niyeti yok çünkü gerek yok ahdkshsj her istediği yere götürüyorum zaten.
Ne düşünüyorsunuz?