ikizince Herkese merhaba, mama sandalyesi tavsiye bekliyorum. Annelerle konuştum herkes pahalı birşey almayın diyorlar. A101 iyi diyorlar. Alanlar var mı acaba? Memnun musunuz? Bir de Şok un varmış oyuncaklı. Alanlar yardımcı olursanız sevinirim
HilalKaan ikizince bebek onda 2 3 ay oturmuyo ki hep oturta bilirsin durumun varsa guzel birsey almani oneririm. Chipolino var ben ondan cok memnunum . Kardesim 4 yil kullandi smdi bebegim 6 aylik ben kullaniyorum . Ayarlamali koltugu ve yumusak m musambasida var.
Ebruko Kraftta indirim var. 95e düşmüş bı tane model. Ben sunny baby taffy plus kullanıyorum çok memnunum. Ama annemlerin evinde de mama sandalyesi olsun istiyorum. A101den almayı düşünüyorum. Bekleyin bakalım yorumları.