Eşinize zeytinyağı ile masaj yaptırın daha iyi açılıyor. Sağım yaparken havlu ısıtıp koyabilisiniz. Eğer açılmaz ise yakınınızdaki hastanelere sorun hastane tipi pompalar daha iyi açıyor. Benim bebeğim 2,5 aylıkken yaşamıştım. Göğsüm doku olduğu için bebeğim tutmadı. Hastanede 265 lira verip, 3 saatte bir sağıma gittim. Annemlere yakındı hastane orda kaldım. 3. Sağımda anca açılmıştı. Ama en güzel bebeğiniz açar. İnşaAllah en kısa sürede geçer ve bir daha yaşamazsınız.