Bizde 4 günlükken yattık fototerapi aldı 18 den 8 düştü sabahına çıktık evdeyken içim rahat etmedi tekrar sarı gelmeye başladı bayram zamanı olduğu için acile gittik sarılık testi yaptırdık tekrar 14’e çıkmıştı çok üzüldüm şimdi çocuk doktoruna gittik 12 günlüğüz 12,5 a gerilemiş yani bir çıkıp bir düşen bişey mi bilgisi olan var mı anne sütü sarılığı olabilir dedi doktor besleniyor da hastaneden çıktığımızda 3 kiloyduk şu an 3.700 çok iyi falan dedi hatta doktor da bez değişimi de aynı şekilde 150 bez kullandık yani nasıl geçcek bilmiyorum uzayan sarılık olmasından korkuyorum beni en çok bu süreç yordu malesef