Kızlar ben bebeğimi her zaman görümcemin annemin yada ablamın eşimin desteğiyle yıkadım yerinde durmuyor birimiz tutarken diğeri yıkıyor falan daha 4 5 aylıkken tek koluma alıp banyoda kendim yıkıyordum ama artık ağır ve rahat durmuyor oturtmak zor ayaktada tek durmuyor siz nasıl yıkıyorsunuz yani tek başına hakkından nasıl geliyorsunuz benim ilk cocuk bu yüzden tek başına cesaretim sıfır