28annecik_ Kızlar 50 günlük bebeğimde süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı alerji mamalarını içince çok zor kaka yapıyor siz hangi probiyotiği kullanıyorsunuz bilmeden vermek istemiyorum
28annecik_ zulaleks Nbl de süt proteini mi ne varmış diyorlar yoksa bende onu verecektim korktum açıkcası kaç aylık bebişiniz
zulaleks 28annecik_ 2. Haftamızda başlamıştık sarılığıda daha erken geçer diye doktor tavsiyesiyle. Ama sonrasında bebeğimin kaka yapma süresi uzadığı zaman kullandım zorlanıyorsa eğer. Şimdi kullanmıyorum 5 aylık olduk
28annecik_ zulaleks alerji durumı nasıl oldu en önemlisi o ben şuan sürecin başındayım diye çok üzülüyorum zaman geçecekmi atlatacakmı aşırı üzüyorum kendimi
metehilal Symbiosys bifidrof kullanıyoruz, 3günlük iken doktor tavsiye etmişti. Gaz sancılarına faydası olmuyor, onun için ekstra sab simplex kullanıyoruz.