Kızlar arabayı sarıcam da eşim hiç araba satmamış hayatında hep galeriyle takas yapmış. İlana koyduk arabayı İstanbul’dan biri iyi bi teklif verdi gelirim hemen diye eşim de korkuyor güvenemiyorum diyor galeri de çok ucuzdan alıyor altın bozdurup aldık o arabayı yani. Ben de diyorum bi şey olmaz diye Allah aşkına noterde bitmiyor mu her şey korkulacak bi şey var mı