saremomm_ Şuan sleppy 2 numara kullanıyoruz kızlar , 3 numara beze ne zaman geçtiniz 2 numara bacağında iz yapıyor sanki tam geçmeli miyim anlayamıyorum yardımcı olabilir misiniz?
mrvdmrcn saremomm_ benim bebeğim 2 ay 14 günlük bebem natural 4 numara kullanıyorum ama hiç memnun değilim molfix kullanmayı düşünüyorum kilosuna bakarak ilerliyorum ben