Merhaba, bebeğiniz kaç aylık? Aynı şeyi yaşamış biri olarak söylüyorum maalesef pek bir çözümü yok. Bebeğinizin büyüyüp o tazyikle baş etmeyi öğrenmesi gerekiyor. Bir de bana arkaya yaslanarak emzir denmesine rağmen doktorum dik bir pozisyonda, elle sağarak tazyikini aldıktan sonra bebeği emzirmem gerektiğini söylemişti. Bir nebze de işe yaramıştı. Sonuç olarak ayı ilerledikçe rahat ettim.