mihrainciannesi 20 gün oldu kızlar sezeryan olalı dikiş bölgemde tüyler cıktı uzadı rahatsız ediyor haftaya hastaneye gidicem Bu sürecte nasıl aldınız tüyleri önerilere açığım 🪄
newmo mihrainciannesi ben agdaya gittim doktora gitmeden bir gün önce bir sorun olmadı zaten dokunuyordu kadın ama his yoktu 😀
Leylaa_ mihrainciannesi 40. Gün sonra ağdaya gittim kontrolde yaptırmadık dikiş yeri henüz yeni enfeksiyon olabilir . Doğumdan 1 hafta sonra kontrol oluyor 20 gün geç değil mi
sincapailesi mihrainciannesi ben çam sakızı ağda yaptım, dikişin tam üstündekileri de cımbızla yada jiletle aldım