Kızlar bebeğim benden başkasında durmuyor saçımı boyatmam lazım doğum gününe doğru ama nasıl gideceğim bilmiyorum birde işlemler uzun sürüyor kuaförle konuştum en az 5-6 saat dedi istediğim renk için. Siz nasıl yapıyorsunuz yanınızda mı götürüyorsunuz birine bıraktığınızda duruyor mu? Ben daha hiç kimseye bırakmadım bu arada