instamomdegil Bestiron demir damlasına başladık. Önce Bebeğimin yüzünde kızarıklıklar oldu bu yüzden kullanmaya ara verdim. Şimdi iki gündür tekrar kullanmaya başladım. Bebeğim çok huzursuz ve kakasında nokta nokta kan gibi parçalar gördüm. Normal mi bu durum?
senbihterziyagilsin instamomdegil huzursuzluğu bilmiyorum da bizde de kullanmaya başladıktan sonra kakada kan olmuştu ama aynı zamanda bizde besin alerjisi de vardı doktor o yüzden tam bilemedi hangisi sebep oldu ben yine de diyete başladım bu sebeple bizde ekstra kabızlıkta yaptı bırakmıştım şimdi tekrar başladık bir damlayla başlayıp arttırıyorum
instamomdegil senbihterziyagilsin ya kakada koyu kırmızı şeyler gördüm. Aynı demir ilacındaki gibi kan mı değil mi emin olamadım.
senbihterziyagilsin instamomdegil eğer fotoğrafını çektiyseniz bir doktora danışın isterseniz ya da tekrar görürseniz fotoğrafını çekin muhakkak