sehnaz3466 Merhbalar anneler 2 bucuk yaşında oğlum var hemen hemen 1 aydır tuvalet eğitimi veriyorum ve çişini 2 haftada kaptı gidip yapması gerektiğini ama kakayı hala aşamadık tuvalete götürüyorum soruyorum yok diyor oturuyor yapmıyor bazen gidip saklanıp yapıyor bazen de tuvalete götürdüğümüzde yapıyor ama genel olarak çişini yapabiliyor iken diğerini saklanıp altına yapmayı tercih ediyor ne yapabilirim fikir verir misiniz 🤝
Marianne sehnaz3466 yanında oturun bekleyin yapana kadar, sohbet edin, kakanın yediğimiz yemek atıkları olduğunu anlatın. Kötü bir şey olmadığının farkına varmalı, klozeti de canavar gibi görebilir, onu da anlatın. Çocuklar sandığınızdan akıllı.