Myneymis ya bizim ev ve kombi eski o yüzden duş telefonu ile yaptırmaya güvenemiyorum su birden soğuk ya da kaynak akabilir diye, kovaya ılık su yapıp kupa ile döküyorum ben 😂 banyoda da petek var gayet sıcak oluyor, girmeden iki üç dk önce de kaynak suyu açıp akitiyorum veya genelde ben öncesinde banyo ediyorum eşim evde ise, onun ısısı ile zaten sıcacık ve nemli oluyor hiç üşüme olmuyor