quelina Maalesef bu tarz şeyleri pek anlatmıyorlar hep kendi kendimize öğreniyoruz aslında çok normal bir durum ama bilinmediği için hep panik yapıyoruz bende eczacımla uzun uzun konuşup öğrenmiştim en iyi hap olarak da ella demişti o da bana ama tabii düzenli doğum kontrol gibi kullanmak için de değil