Bebeğim 28 günlük göğsüm çok kötü yara olduğu için dün ilk kez sağıp biberonla verdim sütümü ama yarım saat sonra fışkırır tarzda kustu hepsini uyandıktan sonra mememi verdim kusmadı sonra tekrar biberon verdim azda olsa kustu. Biberonla beslendiğinde kusuyor anlamıyorum 🥺 Bu arada Philips avent antikolik yavaş akışlı biberon kullanıyorum