Doğumumdan 7 buçuk ay geçti, ben de henüz adet olmadim. Bugün yazdı doktorum bana bu ilacı ama bir seneye kadar olmayanlar oluyormuş, ben de çok doğal sürecine müdahale etmek istemiyorum. Siz başka bir nedenden mi iciyorsunuz acaba, adet olmamak da rahat aslında :))